Wymiany i zmiany

Po długiej przerwie zimowania samochodu naprawy i wymiany zostały zakończone. Ceny i dokładną specyfikację części podam w następnym poście.



Teraz tak mniej więcej jakie prace zostały zrobione a jakie zostały do zrobienia:
Wykonane:
- wymiana łącznika stabilizatora (prawa strona),
- wymiana sworznia wahacza (prawa strona),
- wymiana drążka kierowniczego (prawa strona),
- wymiana tarcz hamulcowych na sportowe nacinane i wiercone,
- wymiana klocków przód i tył na nowe TRW,
- wymiana oleju na Castrol 5w40,
- wymiana filtra oleju,
- wymiana filtra powietrza,
- wymiana filtra pyłkowego,
- wymiana wody w chłodnicy,
- wymiana płynu hamulcowego,
- wymiana zbiorniczka od płynu wspomagania kierownicy (okazało się że leciutko ciekł),
- czyszczenie układu kierowniczego oraz wymiana płynu układu wspomagania kierownicy,
- nowe tylne opony w wymiarze 235/40 R17,
- spawanie i prostowanie jednej felgi od środka na długości 2 cm,
- skasowanie inspekcji serwisowej,
- naprawa czujników hamulcowych,
- skasowanie lampki czujnika hamulców,
- wymiana żarówek w ringach na led,

Co zostało do zrobienia:
- wymiana i malowanie błotnika i drzwi (prawa strona),
- naprawa elektryki dachu,
- regeneracja siedzeń,
- rzeczy kosmetyczne (polerowanie, czyszczenie, itp.).
Wszystkie prace zostały wykonane samodzielnie w domowym warsztacie. Jedynie zaprasowanie sworznia oraz spawanie i prostowanie felgi wykonały firmy, którym to zadanie zleciłem.

Komentarze

  1. Bardzo ciekawie napisane. Liczę na więcej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja całkiem niedawno wymieniałem u siebie oponę, gdyż niestety miałem tą nieprzyjemność, iż wjechałem w śrubę. Całe szczęście, że dzięki portalowi https://wulkanizator.com.pl/wulkanizacja-szczecin/ udało mi się w krótkim czasie znaleźć wulkanizację znajdującą się najbliżej mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Auto to taka rzecz, że niestety ale potrafi się popsuć i wtedy musimy liczyć się z wymianami. Trzeba także wiedzieć, że na każdy pojazd mechaniczny musimy mieć wykupione ubezpieczenie OC. W takim wypadku ja szukam zawsze najtańszego ubezpieczenia OC https://kioskpolis.pl/jak-znalezc-najtansze-ubezpieczenie-oc/ i jak do tej pory udaje mi się je odnaleźć.

    OdpowiedzUsuń
  4. Samo dbanie o nasz samochód na pewno jest czymś istotnym i jestem zdania, że jak najbardziej warto to robić. Ja także każdemu polecę artykuł http://autowizja.pl/2019/06/czyste-szyby-w-samochodzie-jak-o-nie-zadbac/ w którym fajnie opisano co oznacza jeśli mamy czyste szyby w samochodzie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Wymiana żarówki D2S w lampie typu xenon - BMW X3 e83 (lampa prawa - od pasażera)

Vanos w BMW - co to jest?

BMW X3 - wymiana w halogenie żarówki tradycyjnej H11 na żarówkę H11 Led