Sesja zdjęciowa BMW E36 320i Cabrio - 44 zdjęcia

Dwie stare sesje zdjęciowe bo na nowe nie mam czasu :( Niestety na jazdę i dopieszczanie mojej Beatki też brak czasu więc najwyższa pora ją ogłosić do sprzedania.... A może zmiana marki będzie po co najmniej 10 latach z tą marką ;)

Przód już wykończony na fest!

Bok E36 "Beatki"

Zdjęcie "jaka jestem groźna" ;)

A tutaj fotka od strony pasażera

Pokaz oczu

A tutaj halogeny ;)

Jestem "odkryta i dobrze mi z tym"

A tutaj mój tyłek oczywiście cały w oryginale

Prezentacja tylnych świateł M3

Pokaz zdjęcia profilowego od tyłu ;)

A tutaj już cały "tyłek"

A tak wyglądam otwarta z tyłu

Od strony pasażera też jestem ładna ;)

A tutaj zdjęcie professional

Boczek przecież też mam piękny

Zdjęcie mojego wnętrza!

Pokaż pięknych chodniczków 
Z tyłu też można jeździć choć przy +100 wieje ;)

Oooo moje serduszko!

A tutaj z bliska - 320i na Vanosie

A tak wygląda moje serce z boku

Tutaj drugi boczek!

Zamknięta boczkiem boczkiem

Zamknięta prawie "am fast" 
A taki mam daszek - szybka oczywiście funkiel nówka 
Skrót na silniku który się przekłada na tylne koła: Bokiem Możesz Więcej

A tutaj wszystko mówi: Bóg Mówi Wyprzedzaj ;)

Piękny pokaz rzędu szóstki czyli R6 na Vanosie

Klime też mam i inne bajery ;)

Tyłek od środka

Przestrzał na wylot

Oryginalne oryginalne, wszystko oryginalne nawet nakładki na progach...

Przedstawiamy jak pachnę w środku... Choineczki i inne zapachy

Szara skóra

Po raz drugi - żeby było dokładniej ;)

Moje łapki - 17 cali 225x45

Hamulce też mam fajne - wszystkie nowe tarcze nawiercane i wentylowane

Oj jeszcze na tym bieżniku da się pośmigać!

Pokaz odbicia lustrzanego

Pokaz odbicia od tyłu ;)

Jak to mówią "blachara"

Nosek też trzeba zaprezentować

Ach czad malina

Na felgach 16" zimówkach pod domem w sezonie 2013

A TAK WYGLĄDAŁAM 4 LATA TEMU!!!!!!!!!!

Komentarze

  1. Auto skup Warszawa gwarantuje profesjonalne usługi w zakresie kupna samochodów. Proces dopinania formalności jest bardzo prosty i przebiega bez skomplikowanych wymagań.
    auto skup warszawa

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Wymiana żarówki D2S w lampie typu xenon - BMW X3 e83 (lampa prawa - od pasażera)

Vanos w BMW - co to jest?

BMW X3 - wymiana w halogenie żarówki tradycyjnej H11 na żarówkę H11 Led