Opis lampy typu xenon od tyłu - BMW X3 e83
Poniżej opis prawej lampy BiXenon (od strony pasażera):
1. Zaślepka światła długiego, zabezpieczenie oraz pod nimi znajduje się żarówka typu H7
2. Wiązka zewnętrzna z pinami wciskana
3. Wiązka zewnętrzna z pinami i zabezpieczeniem (odciągnąć zabezpieczenie w górę lampy i wówczas odpiąć)
4. Zaślepka światła xenonowego, pod nią znajduje się zapłonnik, następnie mocowanie żarnika z zapłonnikiem a na końcu żarnik D2S (w innym poście opis krok po kroku jak wymienić żarnik)
5. Zaślepka kierunkowskazu oraz żarówka typu BAU 15s - PY21W
6. Przetwornica
WAŻNE!!! - przy przepaleniu żarnika nie wolno go wyjąć i zapalać świateł (przy złożonym świetle bez żarnika), ponieważ możemy spalić zapłonnik oraz przetwornicę
Powyżej kość w lampie gdzie umieszcza się przetwornicę
Przetwornica od spodu
1. Zaślepka światła długiego, zabezpieczenie oraz pod nimi znajduje się żarówka typu H7
2. Wiązka zewnętrzna z pinami wciskana
3. Wiązka zewnętrzna z pinami i zabezpieczeniem (odciągnąć zabezpieczenie w górę lampy i wówczas odpiąć)
4. Zaślepka światła xenonowego, pod nią znajduje się zapłonnik, następnie mocowanie żarnika z zapłonnikiem a na końcu żarnik D2S (w innym poście opis krok po kroku jak wymienić żarnik)
5. Zaślepka kierunkowskazu oraz żarówka typu BAU 15s - PY21W
6. Przetwornica
WAŻNE!!! - przy przepaleniu żarnika nie wolno go wyjąć i zapalać świateł (przy złożonym świetle bez żarnika), ponieważ możemy spalić zapłonnik oraz przetwornicę
Powyżej kość w lampie gdzie umieszcza się przetwornicę
Przetwornica od spodu
Ten komentarz został usunięty przez autora.
OdpowiedzUsuńNa http://autorawicki.pl/oferta/ znajduje się oferta samochodów z górnej półki, takich jak Mercedes, BMW czy audi. Jak zakupiłem u nich beemkę X5-tkę i nie żałuję tego kroku. Samochód sprawuje się bez zarzutu, nie sprawia problemów natury technicznej – nic w nim nie stuka ani nie puka. :)
OdpowiedzUsuń