Na sprzedaż: Opona crossowa Dunlop Geomax 31F 70/100 17 cali

NA SPRZEDAŻ: 2 x Opona Dunlop GEOMAX 31F 70/100 - 17 cali. Opony zostały zakupione w 2016 roku i założone do motoroweru Yamaha DT50 i DT50R. Jest to następca opony D773. 
Na pierwszej oponie było przejechane około 50 km a na drugiej około 200 km w błotnisto-szutrowym terenie. Sprzedaję je jako używaną choć jej stan jest bardzo dobry. Opony praktycznie wogóle nie są starte. Przetrzymywane były w ogrzewanym garażu w bardzo dobrych warunkach. Więcej informacji pod numerem 796332112.
UWAGA! Cena tylko: 100 zł/sztuka (do uzgodnienia) + koszt wysyłki (możliwy odbiór osobisty).
Dla informacji kupującego - cena zakupu przeze mnie 170 zł (więc oszczędzasz 70 zł)
Powód sprzedaży: Sprzedaż motocykla, który przedstawiony jest na niniejszym blogu w innym poscie.


















Komentarze

  1. Jest okazja więc polecam serdecznie sklep internetowy z częściami https://aparts.pl/czesci/audi-a6-c6-4f2-2004-04-2011-08,1-00005-05110.aspx koniecznie zobaczcie bo oni mają najlepsze oferty i najlepsze ceny. Musicie zobaczyć. Ja wam gwarantuje ze tutaj znajdziecie to czego szukacie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ostatnio trafiłam na skup aut Gdańsk i mam zamiar skorzystać z oferty tej firmy. Chcemy oddać nasz stary samochód do kasacji. Z tego co wiem ten skup posiada wszystkie niezbędne uprawnienia i działa legalnie. Oferuja bardzo dobre ceny.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Wymiana żarówki D2S w lampie typu xenon - BMW X3 e83 (lampa prawa - od pasażera)

Vanos w BMW - co to jest?

BMW X3 - wymiana w halogenie żarówki tradycyjnej H11 na żarówkę H11 Led