Czyszczenie jasnych skór w BMW 320i Cabrio

Mogą państwo porównać jak wygląda skóra po wyczyszczeniu środkami na które ja się zdecydowałem. Uprzedzam że praca jest długa, mozolna i ciężka. Do wyczyszczenia użyłem środka Liquid Leather Cleaner GT 12 a następnie zaimpregnowałem skórę środkiem Liquid Leather Conditioner GT13 Prestige (butelki już prawie puste widoczne są na zdjęciu poniżej).


Efekt jest zadowalający - co można zauważyć na poniższych zdjęciach. Widać jak mam zniszczoną skórę dlatego w przyszłości siedzenia będą jeszcze raz obszyte. Do czyszczenia użyłem szczoteczki do butów żeby nałożyć pierwszy ze środków. Następnie odczekałem parę minut i zacząłem trzeć siedzenie niniejszą szczoteczką. Później wilgotną szmatką zdjąłem pozostałości środka wraz z brudem. Później drugą szczoteczką przemyłem siedzenie czystą wodą. Robiłem to etapami (po kawałku siedzenia). Następnie nałożenie drugiego ze środków nastąpiło już czystą suchą szmatką. Różnice przed czyszczeniem i po czyszczeniu można zauważyć na podstawie poniższych zdjęć (wyczyszczone jedynie siedzisko po lewej stronie - boki, tunel i siedzisko po prawej stronie pozostawiłem brudne).



Ze środków do czyszczenia jestem zadowolony. Nie spodziewałem się aż tak dobrych efektów na moich siedzeniach. Minusem jest to - że na dobre wyczyszczenie wszystkich siedzeń w samochodzie trzeba poświęcić cały dzień - od samego rana do samego wieczora. Plusem to czyste siedzenia oraz piękny zapach nowej skóry w samochodzie co daje impregnat.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Wymiana żarówki D2S w lampie typu xenon - BMW X3 e83 (lampa prawa - od pasażera)

Vanos w BMW - co to jest?

BMW X3 - wymiana w halogenie żarówki tradycyjnej H11 na żarówkę H11 Led