Impregnacja dachu w Cabrio

Jak ma się Cabrio to dodatkowo powinno się dbać o dach. Ja swój dach postanowiłem zaimpregnować. Użyłem do tego środka zakupionego na www.allegro.pl, który wygląda następująco:

Niniejszy środek nie należy do najtańszych ale spełnia oczekiwania klienta. Nałożenie płynu jest bajecznie proste, ale tutaj rada - najpierw obklejcie sobie plastikową szybę tylną w swoim Cabrio jakąś folią bo później możecie mieć problem z jej domyciem (wiem to - bo ja taki błąd popełniłem). Mi butelka wystarczyła tylko na mój dach - ale środka nie żałowałem. Zamierzam powtarzać impregnację co 3 miesiące. Na zdjęciu poniżej już dach po impregnacji i po pierwszym deszczu.

 

Na zakończenie posta powiem że każdy kto posiada samochód w Cabrio to warto taki zabieg mu zrobić.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Wymiana żarówki D2S w lampie typu xenon - BMW X3 e83 (lampa prawa - od pasażera)

Vanos w BMW - co to jest?

BMW X3 - wymiana w halogenie żarówki tradycyjnej H11 na żarówkę H11 Led